2014. január 31., péntek

Hit kérdése

Nemrég hallottam egy prédikációt, ahol a vezetőnk azt mondta, hogy ne fogadjuk el a betegségeket. Akkor ezt teljes hittel elfogadtam és próbáltam hinni benne. Aztán pár napra rá elkezdett fájni a torkom. Éreztem, hogy jön a betegség, de visszagondoltam a tanításra, hogy nem szabad elfogadnom a betegséget. Nos imádkoztam, mondtam az Úrnak, hogy tudom, hogy az egészséget is megígérte azoknak, akik hisznek ő benne, illetve Jézus nevében kértem, hogy adjon hatalmat a betegség felett. 3 napig viaskodtam a betegséggel. Nem szedtem gyógyszert semmit, de folyamatosan fájt a torkom. Korábban fél-egy nap alatt eljutottam a torokfájástól a megfázásig, de most olyan volt, mintha megállította volna a betegség továbbfejlődését, elmúlni viszont csak nem akart. Aztán harmadik nap este beszedtem egy gyógyszert (amit ilyenkor általában szoktam), majd másnap elmentem dolgozni. Nap végére továbbfejlődött a betegség, immáron náthává alakult át. Majd jött a másnap, elmentem dolgozni és megint szedtem be gyógyszert. Ez volt kedden. Szerda reggel olyan rosszul voltam már, hogy inkább itthon maradtam. 2 napig voltam itthon, de nem szedtem többé semmilyen gyógyszert, viszont nem is imádkoztam. Most pénteken pedig már szinte 100%-osan ébredhettem fel. Isten meggyógyított, ráadásul olyan gyorsan, mint még soha. Tanulságos volt. Most értettem meg, hogy elkezdtem valamit, hinni akartam a gyógyulásban, de a gyógyszer beszedésével ennek ellenkezőjéről tettem tanúbizonyságot. Ezért betegedtem le. Isten Szelleme meggyógyítja az embereket, a kérdés csak az, mennyire engedjük magunkba a Szent Szellemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése